Tiedote asiakkaillemme 6.6.2018

Kuntoutustoiminta Neuronissa ja Kupolissa sekä tehostettu palveluasuminen Kortejoen palvelukodissa jatkuvat Neuronissa tällä hetkellä kuten aiemminkin.  Otamme koko ajan uusia asiakkaita vastaan ja toteutamme joko sopimuskumppaneidemme tilauksesta tai omaehtoisesti hakeutuville kuntoutusjaksoja, terapioita, kursseja ja palveluasumista. Haluamme auttaa kaikkia palveluitamme tarvitsevia.

Aiemmin olemme tiedottaneet, että palveluitamme ylläpitävä säätiö hakeutuu selvitystilaan. Säätiön selvitystila tähtää siis ensisijaisesti säätiön lakkauttamiseen siten, että kuntoutustoiminnalle ja palvelukotitoiminnalle löydetään toinen organisaatio jatkajaksi. Se on selvitysmiesten tehtävänä tällä hetkellä ja neuvotteluja on käynnissä.

Olemme saaneet paljon kannustavaa palautetta asiakkaidemme myönteisistä palvelukokemuksista ja avun ja kohtaamisten merkityksestä yksittäisten ihmisten elämään. Nöyrimmät kiitoksemme teille kaikille ihanista palautteista ja myötäelämisestä.  Toivomme, että voimme jatkossakin auttaa ja palvella parhaamme mukaan.

Hyvää kesää!

Yhteystietomme: https://www.neuron.fi/info/yhteystiedot/